8 999,00€ Sis. 24% ALV
Suomen tehokkain mopo nimellisteho 4000w ! Erittäin hiljainen ja laadukas, toimintasäde jopa 250km! Uusitut tuplanapamoottorit, renkaan vaihto vie vain 5 min! Virran talteenotto vakiona.
Laadukkaat napamoottorit, ohjainyksiköt sekä akusto. JURO Huoleton palvelu tekee ajamisesta huoletonta.
Moderni virtaviivainen muotoilu, tyylikäs ja tilava kokonaisuus, testeissä kyydissä ollut 4 aikuista. Kuin oikea auto.
Huippu-uutuus JURO iXR7.0 on sähkömopojen Bentley, koe liikkumisen vapaus tyylillä ja väännöllä joka ei jätä ketään kylmäksi. iXR7.0 rekisteröidään mopoksi, joten ennen vuotta 1985 syntyneet voivat ajella sillä ilman ajokorttia.
iXR7.0 lippulaivamallillamme hoidat päivittäiset menot näppärästi silloin kun itse haluat. Suomen tehokkaimmat napamoottorit joiden yhteisnimellisteho on huikeat 4000w takaavat sujuvan, vääntävän ja erittäin hiljaisen ajon. Kaksi erittäin laadukasta moottoria vievät sinut ja ystäväsi perille vaikka vastaan tulisi isompikin mäki.
iXR7.0 toimii täysin sähköllä ja sen toimintamatka on lisäakuilla jopa 250 km. Voit ladata iXR7.0:n normaalista pistorasiasta, eikä akkujen täyteen lataus maksa kuin muutamia kymmeniä senttejä. Ylläpito on kaikin puolin erittäin edullista, eikä iXR7.0 mallia tarvitse edes määräaikaiskatsastaa.
JURO iXR7.0 on muotoiltu tyylikkään virtaviivaiseksi ulkoapäin kuin nykyaikaiset autot sekä tilavaksi sisältä. Ajajan on helppo nousta autoon ja autosta pois. Pää ei osu kattoon ja penkin hyvillä säädöillä on myös pitkien kuskien miellyttävä matkustaa.
Tyylikäs tumma sisustus, iso kosketus LCD-näyttö, peruutuskamera sekä multimedialaite lisäävät mukavuutta entisestään. Ikkunat aukeavat sähköisesti ja kylmällä ilmalla lämmöt menevät päälle nappia painamalla. Jos ulkona sataa pyyhkijä tuulilasissa hoitaa kyllä hommat.
Mukaan voit ottaa myös kaverin sillä JUROn iXR7.0 mallissa on takapenkki. iXR7.0 sopiikin hyvin ympärivuotiseen käyttöön aivan kuten normaali auto. Saatavilla on lisäksi talvirenkaat, jotta pito ei lopu edes talvella.
Halusimme valita iXR7.0 malliin laadukkaat moottorit jotta meno sujuisi jouhevasti, iXR7.0 mallissa onkin peräti kaksi 2000wattia sähkömoottoria joka antavat yhteistehoksi mukavat 4000wattia. Moottorit ja moottoreiden ohjainyksiköt on kuitenkin ohjelmoitu niin että kiihdytykset eivät ole liian rajuja, vaan iXR7.0 lähtee liikkeelle reippaasti mutta pehmeästi. Olemme testanneet monia markkinoilla olevia malleja, napamoottorimalleissa on ollut suuria ongelmia mäennousukyvyn ja liikkeelle lähdön kanssa. Otimme tämän huomioon uusitussa iXR7.0 mallissa ja ylilastasimme ajoneuvon niin että kyydissä oli 4 aikuista miestä joiden yhteispaino oli 350kg! iXR7.0 nousi mäet hienosti, myös liikkeellelähtö keskeltä mäkeä onnistui vaivatta.
iXR7.0 malli on erittäin hiljainen ja ohjaamossa ollessa voisikin luulla olevansa oikeassa autossa. Ohjaamo on todella tilava ja kyytiin on helppo nousta riittävästi avautuvien ovien johdosta, ovet avautuvat 65 astetta ja sulkeutuvat tiiviisti sillä ne on tehty metallista. Kyytiin voi hyvin ottaa kaverin tai ruokaostokset, sillä iXR7.0 on rekisteröity kahdelle.
Näkyvyyttä ulos on parannettu mm. yhdellä isolla sivuikkunalla monen pienen ikkunan sijaan.
Ja tietysti tieto siitä että ajoneuvolla voidaan ajaa jopa 250km latauksella, miellyttää monia asiakkaitamme.
iXR7.0 valmistetaan tehtaalla jolla on vuosikymmenien kokemus sähköajoneuvoista, joten voitte olla varmoja tuotteen laadusta.
Huippunopeus iXR7.0 mallissa on rajoitettu 45km/h.
Halusimme tehdä iXR7.0 mallista mahdollisimman turvallisen myös jarrujärjestelmän suhteen.
iXR7.0 mallisita löytyy jarrukahvat molemmilta käsiltä sekä jarrupoljin, kun mitä tahansa jarrua painaa kaikki pyörät jarruttavat eikä vain taka- tai eturengas jolloin sivuluisun riski pienenee.
iXR7.0 mallista löytyy tietysti myös erillinen seisontajarru parkeesausta varten.
Sertifioimme uuden iXR7.0 mallin moottoreiden tehon ja uudistetun kiinnityksen johdosta täysin uudelleen. Vanhemmissa vastaavissa malleissa napamoottori toimi myös ajoneuvon takavanteena ongelmaksi muodostui renkaiden vaihto, joka oli niin työläs että edes rengasliikkeet eivät niitä suostuneet vaihtamaan.
iXR7.0 mallissa on erillinen takavanne joka on kiinni napamoottorissa neljällä pultilla, samaan tapaan kuin autoissakin. iXR7.0 mallin renkaan vaihto sujuukin erittäin nopeasti ja helposta noin viidessä minuutissa.
Koska iXR7.0 mallissa on kaksi napamoottoria, myös moottoreiden ohjainyksiköitä on kaksi.
Uudistimme moottoreiden ohjainyksiköt, yksi merkittävä ja paljon kysytty ominaisuus onkin, että kun päästätte kjaasusta iXR7.0 alkaa generoimaan liike-energiaa ja lataamaan akustoa ajonaikana jolloin toimintasäde kasvaa entisestään. Virran talteenottoa voidaan säätää, käytännössä talteenottoa ei edes ajaessa huomaa.
iXR7.0 mallin muitakin parametrejä voidaan säädellä suoraan ohjelmiston kautta esimerkiksi. Väännön voimakkuus, nopeus yms.
iXR7.0 mallissa on kaksi eri ajotilaa sport ja eco. Kun maasto on tasaista eikä maksimitehoja tarvita voitte ajaa taloudellisesti eco vaihteella jolloin toimintasäde kasvaa, jos taas kyydissä on paljon painoa ja edessä jyrkkä mäki saatte sport ajotilassa ajoneuvosta kaikki tehot irti ja mäen nousut sujuvat mallikkaasti.
Meillä ajoneuvoon kuuluu laadukkaat moottorit jotka tuottavat 4000watin voiman! Suuri akkukapasiteetti laadukkailla komponenteilla, sisätilanpuhallin myös lämmityksellä, peruutuskamera, avaimeton käynnistys, keskuslukitus, kattotelineet, integroitu latauspiste, radio, bluetooth, sähköikkunat sekä suuri kosketusnäyttö jolta ajoneuvon toimintoja voidaan säätää, puhelimen latauspiste, avattavat katto- ja takaikkuna, pyyhkijä pissapojalla yms.
JURO iXR7.0:ssa on lisäksi alumiinivanteet ja led-valot sekä levyjarrut.
Seisooko pihassanne auto, jonka käyttö on melko olematonta ja silti kalliit vakuutusmaksut yms. syövät budjettia säännöllisesti, huolloista ja määräaikaiskatsastuksista puhumattakaan? JURO iXR7.0 voisi olla erittäin varteenotettava ja edullinen vaihtoehto.
iXR7.0:n vuosikustannukset ovat vain murto-osan auton kuluista. Akut lataat kätevästi normaalista pistorasiasta muutamalla kymmenellä sentillä, jos olet syntynyt ennen vuotta 1985 voit ajaa ilman ajokorttia. iXR7.0 onkin hyvä auton korvaaja esimerkiksi senioreille, joilla ei ole ajokorttia.
iXR7.0 sopii hyvin kulkuvälineeksi kaupunkiolosuhteissa, joissa pienelle ajoneuvolle löytyy helposti parkkipaikka. Tai kodin ”kakkosautoksi”. Ehkä asut taajaman ulkopuolella ja kaupassa olisi kiva käydä – myös tuolloin iXR7.0 on sinulle ihanteellinen ajoneuvo.
Meillä et joudu odottamaan asiakaspalvelijaa, joka ei kuitenkaan voi päättää asioista. Meillä hommat hoidetaan toisin ja saatte käyttöönne suoran puhelinnumeron yrittäjälle, soittaa voi aina kuin siltä tuntuu. Apu ja neuvonta on siis vain yhden puhelinsoiton päässä.
Takuu (kk) | 25 |
Istumapaikkoja | 2 |
Jännite (V) | 60 |
Toimintasäde (km) | Vakiona 60-92 Lisäakustolla jopa 250 |
Akun kapasiteetti (kWh) | Vakiona 3,48 Lisäakustolla jopa 17 |
Huippunopeus (km/h) | 45 |
Pituus (cm) | 230 |
Leveys (cm) | 119 |
Korkeus (cm) | 152 |
Moottorin teho (W) | 2x2000 yhteensä 4000 |
Rengaskoot | 135/70r12 130/60-13 |
Valot | Tehokkaat LED-valot |
Vetotapa | Takaveto |
Ajo-ohjelmat sport ja eco | Kyllä |
Virran talteenotto | Kyllä |
Äänentoistojärjestelmä mm. radiolla | Kyllä |
Lämminilmapuhallin | Kyllä |
Sähköikkunat | Kyllä |
Pyyhkijä pissapojalla | Kyllä |
Keskuslukitus kaukosäätimellä | Kyllä |
Avaimeton käynnistys | Kyllä |
Lataus mahdollisuus esim. puhelimelle | Kyllä |
Hydrauliset levyjarrut | Kyllä |
Lataus | Ladataan normaalista pistorasiasta n. 4-8h |
Integroitu peruutuskamera | Kyllä |
Moottorin tyyppi | 2 x synkronoitu magneettinen vannemoottori |
Käy tutustumassa tarjolla oleviin vaihtoehtoihin ja laske kokonaiskustannukset – niistä tulee nopeasti suuri lasku maksettavaksi. Olemme varmoja, että meiltä saat laadukkaan ajoneuvon Suomessa vaaditulla sertifikaateilla ja loisto-ominaisuuksilla varustettuna edullisemmin kuin mistään muualta.
Pidämme ilman turhia välikäsiä hinnat edullisina. Myös huollot ja varaosat hoituvat näppärästi.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.